Novacast

NovaCast är stolta över att erbjuda alla svenska gjuterimedlemmar i Svenska Gjuteriföreningen en unik möjlighet - kostnadsfri tillgång till Good Guys' Index (GGI) under ett helt år!

Upptäck kraften i Good Guys' Index (GGI)

Good Guys' Index (GGI) är ett banbrytande verktyg som hjälper gjuterier att exakt beräkna sina produkters miljöpåverkan. I en tid då kraven på att minska koldioxidutsläppen ökar, blir det allt viktigare att ha full kontroll över varje produkts koldioxidpåverkan. Med GGI är det enkelt att beräkna hela kostnaden för en gjuten produkt, både ekonomiskt och miljömässigt - specifikt utformat för gjuteriindustrin.

Dra nytta av vårt erbjudande

Kostnadsfri användning av GGI under ett år - utnyttja denna chans att integrera ett toppmodernt verktyg i era processer utan kostnad.

Startdatum: Erbjudandet gäller från och med den 16 maj 2024.

"Det var ett bra erbjudande! Jag hoppas erbjudandet får önskad effekt för er så att fler börjar använda programmet, det är en bra metod för att förhållandevis enkelt få fram ett C02-avtryck."

Daniel Larsson från Unnaryd Modell AB

Ta del av detta unika erbjudande och förbättra era processer med hjälp av Good Guys' Index. Anmäl er och påbörja er resa mot högre kvalitet och effektivitet!

För mer information och anmälan, kontakta Håkan Fransson på NovaCast Systems AB.

NovaCast Systems AB
Soft Center
372 25 Ronneby, Sweden
info@novacast.se
novacast.se

Klicka här för att ladda hem erbjudandet.